Árucsere - visszaküldés
Nem lett jó a méret, a fazon vagy a szín?
1. Visszaküldési feltételek:
- amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, azt az átvételtől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti részünkre
- kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy visszaküldeni kívánt termék viselési nyomoktól mentes és épségben van rajta a címke. Viselt, használt, kimosott, kiöblített, hiányos vagy sérült teméket nem áll módunkban elfogadni.
2. Kérjük, hogy töltse ki a csomagban mellékelt dokumentumot és ezzel együtt küldje el részünkre a visszaküldésre szánt terméket (Visszaküldés feltételeifolyamata):
- 1. visszaküldés futárral, postán vagy személyesen: Armyshop, Centrum 8, 01701, Považská Bystrica, Szlovákia, +421 918 966 026 (kérjük, ne felejtse el megadni a +421 918 966 026-os telefonszámot)
- 2. Packeta - visszaküldési szolgáltatás:
1. Vigye el a becsomagolt terméket egy tetszőleges Packeta átvevőhelyre.
2. Diktálja le a feladáshoz szükséges kódot az átvevőhely munkatársának és adja át részére a csomagot (becsomagolt terméket). A címzésről a Packeta gondoskodik. A csomag feladásáról szóló bizonylatot őrizze meg!
Hogyan lehet hozzájutni a visszaküldési kódhoz?
- 28 000 Ft feletti rendelések esetében, a visszaküldési kódot automatikusan kiküldjük az Ön részére (e-mailben)
- 28 000 Ft alatti rendelések esetében, a visszaküldési kódot a következő linken keresztül tudja igényelni: Visszakuldesi-asszisztens (ennek díja: 1 190 Ft - az ár tartalmazza az ÁFA-t)
3. A visszaküldött termék átvétele és ellenőrzése után e-mailben értesítjük, hogy a visszaküldött terméket megkaptuk
- árucsere esetén - elsősorban ellenőrizzük a termék elérhetőségét:
- abban az esetben, ha a termék elérhető - saját költségünkre kézbesítjük Önnek a kívánt terméket
- abban az esetben, ha a termék nem elérhető - felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk Önt a kérésének alternatív megoldási lehetőségeiről
- visszaküldés esetén - a visszaküldött termékek ellenőrzése után, jóváírás formájában visszatérítjük a termék árát
- a teljes rendelés visszaküldésekor a törvény alapján a teljes összeget vagyunk kötelesek visszatéríteni, beleértve a szállítási költséget is - figyelem, ez csak a legalacsonyabb szállítási költségre (1 190 Ft) vonatkozik! - abban az esetben is, ha más szállítási lehetőséget választott, ezáltal pedig magasabb szállítási költséget fizetett, kizárólag a legalacsonyabb szállítási költséget, azaz 1 190 Ft-t, vagyunk kötelesek visszatéríténi
- ha a visszaküldeni kívánt termékhez ajándék termék is tartozott, kérjük, azt is küldje vissza, anélkül azt nem áll módunkban befogadni
- a visszaküldött termék feldolgozását a lehető legrövidebb időn belül (általában 2-4 munkanapon belül) próbáljuk lebonyolítani - kérjük, vegye figyelembe azt, hogy a visszaküldés feldolgozása akár 14 napot is igénybe vehet
TIPPEK:
- javasoljuk, hogy a feladásról szóló bizonylatot/feladóvevényt/nyomkövetési számot mindig őrizze meg, ezáltal a csomag státuszát/helyzetét bármikor nyomon követheti